Fem Gràcia

Fem Gràcia

Troba serveis de dietètica i nutrició al districte de Gràcia a Barcelona. Descobreix els professionals i comerços especialitzats en salut i benestar a la nostra guia de negocis.

Dietètica i Nutrició

Els més destacats

Healthy Bites For Fertility Més informació
Carrer de Rabassa, 27, 08024, Barcelona
674 82 63 09

En Healthy Bites for Fertility, oferim experiència, orientació nutricional personalitzada i suport emocional per a millorar les possibilitats de concepció i tenir embarassos saludables. El nostre enfocament es basa a nodrir el cos des d'endins cap a fora i resoldre les causes fonamentals. Treballem amb una dietista certificada en fertilitat i embaràs amb més de vuit anys d'experiència. El nostre objectiu és ajudar-te a maximitzar la teva salut i felicitat amb un tractament nutricional i d'estil de vida personalitzat. A més, ens especialitzem en nutrició en les primeres etapes de la vida i la salut de les dones. Presa el control del teu viatge de fertilitat en Healthy Bites for Fertility!

Alimmenta Més informació
Carrer del Perill, 16, 22, 08012, Barcelona
932 18 95 32

Alimmenta és un equip de dietistes-nutricionistes amb experiència en alimentació saludable. Ofereixen assessorament a empreses sobre els beneficis dels seus productes i serveis. També brinden atenció personalitzada a nivell individual, dissenyant plans nutricionals segons les necessitats de cada persona. Imparteixen xerrades, tallers i esdeveniments per a conscienciar sobre la importància d'una alimentació equilibrada. Participen en la recerca i desenvolupament de nous productes. Situats en Via Augusta 29, 1r, Barcelona. Contacte: 93 218 95 32.

Sara Martínez, Dietista-Nutricionista en Barcelona Més informació
Passeig d'Amunt, 41, 08024, Barcelona
650 37 40 04

Sara Martínez és una Dietista-Nutricionista Clínica i Esportiva a Barcelona amb més de 14 anys d'experiència. Ofereix serveis de control de pes, millora del rendiment esportiu, assessorament en alimentació vegetariana i abordatge de patologies. El seu enfocament es basa a apoderar als pacients en la seva relació amb el menjar i dissenyar plans nutricionals adaptats a les seves necessitats. El seu objectiu és brindar suport i generar resultats duradors. Si busques una experta en nutrició a Barcelona, no dubtis a contactar amb Sara Martínez.

Loveyourself Més informació
C/ de Còrsega, 487, 08025, Barcelona
634 78 93 24

En Loveyourself, oferim un enfocament personalitzat i pròxim per a ajudar les persones a aconseguir els seus objectius de pèrdua de pes. El nostre equip de professionals altament capacitats treballa mà a mà amb els clients, creant plans d'alimentació únics i exclusius que s'adapten a les seves necessitats i gustos individuals. Ens enfoquem a ensenyar una relació saludable amb el menjar, proporcionant orientació i suport integral al llarg del procés. Les nostres dietes són fàcils de seguir i s'adapten als gustos i preferències de cada client, permetent que gaudeixin d'aliments saborosos sense renunciar a cap aliment en particular. Valorem la sostenibilitat a llarg termini, evitant les restriccions extremes i les dietes de moda. En Loveyourself, creiem a crear canvis d'estil de vida duradors i brindar resultats a llarg termini.

Total negocis:

31

Assegura't que tothom et trobi!
DESTACA EL TEU COMERÇ AQUÍ

C/ Gran de Gràcia, 231

08012 Barcelona

933 68 31 66

Travessera de Gràcia, 229

08012 Barcelona

639 51 84 18

C/ Gran de Gràcia, 56

08012 Barcelona

932 37 90 61

Dietètica i Nutrició a Gràcia, Barcelona

Al districte de Gràcia a Barcelona, trobaràs una àmplia varietat de serveis i negocis especialitzats en dietètica i nutrició. Aquests professionals estan compromesos a ajudar-te a assolir els teus objectius de salut i benestar, brindant-te assessorament personalitzat i productes de qualitat.

La dietètica i la nutrició s'ha convertit en un pilar fonamental per mantenir un estil de vida saludable. Si estàs buscant millorar la teva alimentació, perdre pes, guanyar massa muscular o simplement portar una vida més equilibrada, els experts en dietètica i nutrició al districte de Gràcia estan capacitats per ajudar-te.

Al nostre directori de negocis trobaràs establiments especialitzats en productes naturals, suplements alimentaris, dietes personalitzades i assessorament nutricional. Aquests comerços compten amb professionals altament capacitats que us guiaran en el camí cap a una alimentació més saludable.

A més, també trobareu serveis de nutrició clínica, orientats a persones que necessiten un enfocament terapèutic en la seva alimentació a causa de malalties o condicions específiques. Aquests serveis s'adapten a les vostres necessitats individuals i us ajudaran a millorar la vostra qualitat de vida.

La dietètica i nutrició abasta una àmplia gamma de serveis i productes, i al nostre directori de negocis et mantindrem actualitzat amb els millors professionals i comerços al districte de Gràcia a Barcelona.

Quins beneficis té una dieta equilibrada en persones amb problemes de pes a Gràcia, Barcelona?

Beneficis d´una dieta equilibrada en persones amb problemes de pes

Una dieta equilibrada és fonamental per a les persones amb problemes de pes a Gràcia, Barcelona, ja que els permet assolir i mantenir un pes saludable de manera sostenible i sense posar en risc la salut.

Pèrdua de pes gradual i saludable

Una dieta equilibrada inclou una varietat daliments que proporcionen tots els nutrients necessaris per al cos. En seguir aquest tipus de dieta, les persones amb problemes de pes poden perdre pes de manera gradual i saludable, evitant així l'efecte rebot que passa amb les dietes restrictives.

Millora de la salut cardiovascular

Una alimentació equilibrada, rica en fruites, verdures, grans sencers i proteïnes magres, contribueix a reduir el risc de malalties cardiovasculars. Quan es manté un pes saludable, es disminueix la pressió arterial, els nivells de colesterol i es prevé l'aparició de malalties com la diabetis tipus 2.

Major energia i vitalitat

Una dieta equilibrada proporciona al cos l'energia necessària per fer les activitats diàries sense sentir fatiga ni cansament. Les persones amb problemes de pes a Gràcia, Barcelona, notaran una millora en el nivell d'energia i vitalitat en alimentar-se de manera equilibrada.

Millora en l'autoestima i la confiança

En veure els resultats positius en el pes i la salut, les persones amb problemes de pes a Gràcia, Barcelona, experimentaran una millora en la seva autoestima i confiança en si mateixos. Sentir-se bé amb ell mateix és fonamental per mantenir un estil de vida saludable a llarg termini.

Quins aliments són recomanats per millorar la salut cardiovascular en dietes nutricionals a Gràcia, Barcelona?

Aliments recomanats per millorar la salut cardiovascular en dietes nutricionals

Una dieta saludable és un pilar fonamental per mantenir la salut cardiovascular i prevenir malalties del cor. A Gràcia, Barcelona, hi ha una gran varietat d'aliments que poden ajudar a millorar la salut del cor. Alguns dels aliments recomanats inclouen:

1. Peixos rics en àcids grassos omega-3

El peix, com el salmó, la truita i la tonyina, són excel·lents fonts d'àcids grassos omega-3, els quals han demostrat tenir efectes beneficiosos per a la salut cardiovascular. Es recomana consumir peix com a mínim dues vegades per setmana.

2. Fruites i verdures

Les fruites i verdures són riques en antioxidants, fibra i altres nutrients que ajuden a reduir la inflamació i millorar la funció cardiovascular. Es recomana consumir com a mínim 5 porcions al dia.

3. Fruits secs i llavors

Els fruits secs, com les nous i ametlles, així com les llavors de chía i lli, són rics en greixos saludables, fibra i antioxidants que poden contribuir a la salut del cor. Es recomana consumir una petita porció al dia.

4. Oli d'oliva verge extra

L'oli d'oliva verge extra és una font excel·lent de greixos saludables, especialment àcids grassos monoinsaturats, que han demostrat tenir efectes protectors per al cor. Es recomana utilitzar-lo com a principal font de greix a la dieta.

5. Llegums

Els llegums, com els cigrons, llenties i mongetes, són riques en fibra, proteïnes vegetals i altres nutrients que poden ajudar a reduir el risc de malalties cardiovasculars. Es recomana incloure-les a la dieta de forma regular.

Aquests són només alguns exemples d'aliments recomanats per millorar la salut cardiovascular a dietes nutricionals a Gràcia, Barcelona. És important recordar que portar una dieta equilibrada, juntament amb hàbits saludables com lactivitat física regular i no fumar, són clau per mantenir un cor sa.

Com puc planificar una dieta rica en fibra per millorar la digestió a Gràcia, Barcelona?

Planificació d´una dieta rica en fibra per millorar la digestió a Gràcia, Barcelona

La fibra és un component essencial a la nostra dieta que pot tenir molts beneficis per a la salut, inclòs el millora de la digestió. Si cerques com planificar una dieta rica en fibra per millorar la teva digestió a Gràcia, Barcelona, aquí t'oferim alguns suggeriments:

1. Inclou una varietat d'aliments rics en fibra

Per assegurar-te d'obtenir prou fibra en la teva dieta, és important incloure una varietat d'aliments rics en fibra, com ara fruites, verdures, llegums, cereals integrals, fruits secs i llavors.

2. Incrementa gradualment el teu consum de fibra

Si no estàs acostumat a consumir molta fibra a la teva dieta, és recomanable augmentar gradualment el teu consum per evitar problemes digestius com gasos eh inchazón.

3. Beu suficient aigua

La fibra necessita aigua per moure's a través del sistema digestiu, per la qual cosa és important assegurar-te de beure suficient aigua cada dia per facilitar la digestió.

4. Limita els aliments processats i refinats

Els aliments processats i refinats tendeixen a tenir menys fibra, per la qual cosa és important limitar-ne el consum i optar per aliments més naturals i rics en fibra.

5. Consulta amb un professional de la salut

Si tens dubtes sobre com planificar una dieta rica en fibra per millorar la teva digestió a Gràcia, Barcelona, et recomanem que consultis amb un professional de la salut, com un nutricionista o dietista, que et pugui oferir una guia personalitzada i ajustada a les teves necessitats específiques.

Quines són les millors opcions d'aliments per augmentar l'energia i la vitalitat en dietes personalitzades a Gràcia, Barcelona?

Aliments per augmentar l'energia i la vitalitat en dietes personalitzades a Gràcia, Barcelona

En la recerca d'una dieta que promogui l'energia i la vitalitat, és important seleccionar aliments rics en nutrients i que proporcionin l'energia necessària per enfrontar les demandes diàries. A continuació, es presenten algunes opcions d'aliments recomanats amb aquesta finalitat:

1. Fruites i verdures:

Les fruites i verdures són fonts riques en vitamines, minerals i antioxidants que ajuden a enfortir el sistema immunològic ia promoure'n la vitalitat. Es recomana consumir una varietat de colors per assegurar la ingesta de diferents nutrients essencials.

2. Proteïnes magres:

Les proteïnes magres, com el pollastre, gall dindi, peix, tofu i llegums, són fonamentals per proporcionar energia i afavorir la reparació i creixement dels teixits musculars. Es recomana incloure-les a cada àpat per mantenir la sacietat i el nivell d'energia estable al llarg del dia.

3. Greixos saludables:

Els greixos saludables, presents en aliments com alvocat, fruita seca, llavors i oli d'oliva, són una font important d'energia i contribueixen al bon funcionament del cervell i del sistema nerviós. Es recomana consumir-les en quantitats moderades per mantenir un equilibri a la dieta.

4. Hidrats de carboni complexos:

Els hidrats de carboni complexos, presents en aliments com la civada, arròs integral, quinoa i llegums, són una font d'energia sostinguda que ajuda a mantenir nivells estables de glucosa a la sang ia prevenir la fatiga. Se'n recomana prioritzar el consum en lloc dels hidrats de carboni refinats.

5. Aigua:

L'aigua és essencial per mantenir el cos hidratat i afavorir el transport de nutrients a les cèl·lules. Es recomana beure suficient aigua al llarg del dia, especialment abans, durant i després de la pràctica dactivitat física.

En resum, una dieta equilibrada que inclogui una varietat d'aliments frescos i nutritius, com ara fruites, verdures, proteïnes magres, greixos saludables, hidrats de carboni complexos i aigua, pot contribuir a augmentar l'energia i la vitalitat en dietes personalitzades a Gràcia, Barcelona.

Com puc mantenir un equilibri nutricional adequat en seguir una alimentació vegana a Gràcia, Barcelona?

Equilibri nutricional en una alimentació vegana a Gràcia, Barcelona

Per mantenir un equilibri nutricional adequat en seguir una alimentació vegana a Gràcia, Barcelona, és important assegurar-se consumir una varietat d'aliments que incloguin tots els nutrients essencials. A continuació, et presentem algunes recomanacions per aconseguir-ho:

1. Proteïnes

Les proteïnes són fonamentals per al funcionament correcte de l'organisme. En una alimentació vegana, és important consumir fonts de proteïna com llegums, tofu, tempeh, quinoa, fruits secs i llavors. També es poden incloure aliments fortificats amb proteïnes, com ara begudes vegetals.

2. Greixos saludables

Els greixos saludables són necessaris per a l'absorció de certes vitamines i minerals. Algunes fonts de greixos saludables en una dieta vegana inclouen alvocat, oli d'oliva, fruita seca i llavors.

3. Vitamines i minerals

És important assegurar el consum adequat de vitamines i minerals, especialment vitamina B12, vitamina D, ferro, calci i zinc. Aquests nutrients es poden obtenir a través d'aliments fortificats, suplements o consumint una varietat de fruites, verdures, llegums, fruits secs i llavors.

4. Fibra

La fibra és essencial per a la salut digestiva i es pot trobar en aliments com fruites, verdures, llegums, fruits secs i llavors. És important consumir prou fibra per mantenir un sistema digestiu saludable.

5. Hidratació

L'aigua és fonamental per al funcionament correcte de l'organisme o. És important mantenir-se ben hidratat consumint aigua, infusions i begudes vegetals sense sucre afegit.

En resum, per mantenir un equilibri nutricional adequat en seguir una alimentació vegana a Gràcia, Barcelona, és important consumir una varietat d'aliments que assegurin la ingesta de tots els nutrients essencials. Consultar un professional de la salut, com un nutricionista, et pot ajudar a dissenyar un pla alimentari adequat a les teves necessitats individuals.

Carregant...
x
X